BRAK ZĘBA/ZĘBÓW?

NASZE ROZWIĄZANIE

Gdy zmagasz się z brakiem jednego lub kilku zębów to właśnie leczenie implantologiczne wydaje się być dla Ciebie. Nowoczesna implantologia to dobre, sprawdzone, szybkie i łatwo dostępne dla każdego rozwiązania, oparte na najnowszych materiałach i technikach.

Nowoczesna implantologia, którą oferujemy w Focus Clinic, to skuteczne, szybkie i łatwo dostępne rozwiązania dla Pacjentów z problemem braków zębowych. Wszczepianie implantów oparte jest na najnowszych materiałach i sprawdzonych technikach. Odzyskaj zdrowy i piękny uśmiech z pomocą naszych specjalistów. Zapraszamy do kliniki stomatologicznej w Wołominie.

DLACZEGO FOCUS CLINIC?

1. Nowoczesna implantologia w Focus Clinic (Wołomin)

Brak zęba lub zębów może powodować dyskomfort podczas jedzenia oraz utrudniać gryzienie i przeżuwanie pokarmów. Podczas prowadzenia rozmów może z kolei skutkować brakiem pewności siebie.

Implantologia to nieustannie rozwijająca się dziedzina stomatologii, polegająca na odbudowie braków zębowych za pomocą specjalnych implantów. Wszczepienie implantów to atrakcyjna alternatywa dla leczenia chirurgiczno-protetycznego, w którym braki zębowe odtwarza się za pomocą protez i mostów.

W Focus Clinic specjalizujemy się w leczeniu implantologicznym. W jego trakcie wykorzystujemy aż 4 różne systemy implantologiczne światowej klasy: Straumann®, Alpha Bio®, Nobel Biocare® oraz Noris Medical®.

Pacjentom oferujemy kompleksowe leczenie implantologiczne. Obejmuje ono diagnostykę w nowocześnie wyposażonym laboratorium, przygotowanie planu leczenia oraz wszczepienie implantu wraz z późniejszym wykonaniem korony zębowej. Oferujemy rozwiązania z zakresu implantologii dopasowane do potrzeb każdego Pacjenta.

Zabiegi z zakresu implantologii realizujemy w znieczuleniu miejscowym, w komfortowych dla Pacjenta warunkach.

2. Udogodnienia dla Pacjentów Focus Clinic

• DOGODNY DOJAZD – nasza klinika dentystyczna znajduje się przy ul. Lipińska 40 w Wołominie, w odległości ok. 26 km od centrum Warszawy (dojazd samochodem ok. 37 minut).
  • WYGODNA PŁATNOŚĆ – akceptujemy płatności zarówno kartą, jak i gotówką. Korzystamy z przyjaznych sposobów finansowania ratalnego, przez co leczenie staje się łatwo dostępne dla każdego Pacjenta.
  • KARTA BENEFIT – oferujemy system zniżek dla naszych Pacjentów, którzy zakończyli leczenie ortodontyczne lub implantologiczne. To karta rabatowa obejmująca wszystkie usługi dostępne w Focus Clinic.

Braki w uzębieniu utrudniają Ci jedzenie i są źródłem braku pewności siebie? Nie czekaj – umów wizytę konsultacyjną w implantologiem w Focus Clinic!

Zadzwoń do nas – 577 84 07 84!

EFEKTY NASZEJ PRACY

Pan Mateusz, który zgłosił się do Focus Clinic, odczuwał duży dyskomfort wynikający ze znaczących braków zębowych w strefie estetycznej.

Podczas leczenia u pacjenta brakujące zęby odbudowano za pomocą koron pełnoceramicznych osadzonych na 3 implantach, a pozostałe zęby za pomocą licówek i koron.

Pani Agata zgłosiła się do Focus Clinic z powodu dyskomfortu, jaki sprawiała jej proteza wyjmowana, chciała uzupełnić brakujące zęby na stałe.

Podczas leczenia odbudowaliśmy dwa pełne łuki zębowe opatentowaną metodą All-on-4 – wszczepiliśmy po 4 implanty w szczęce i żuchwie szwajcarskiej marki Nobel Biocare. Na implantach została osadzona na stałe porcelanowa proteza.

SYSTEMY FOCUS CLINIC

Implantologia to jedna z głównych specjalizacji Focus Clinic, dlatego pracujemy na trzech systemach implantologicznych:

Dla osób, którym zależy na pewnym i sprawdzonym rozwiązaniu. Pacjenci muszą jednak mieć sprzyjające warunki do wykonania tego zabiegu.

Dodatkowo system ten charakteryzuje się świetną relacją ceny do jakości.

Oryginalny, opatentowany system implantu spiralnego zapewnia znakomitą stabilizację i pewną osteointegrację.

Dla osób, którym zależy na szybkim trybie leczenia.

Implanty szwajcarskiej marki, znane z zastosowanie powierzchni SL Active, dzięki której słyną ze świetnej oseointegracji, co zapewnia przyspieszony czasu gojenia.

Implant jest ze stopu Roxolid (opatentowany materiał), który jest połączeniem tytanu i cyrkonu.

Najniższy procent niepowodzeń z użyciem implantów z linii Straumman.

Dla pacjentów z trudnymi lub nietypowymi przypadkami.

Szeroki wachlarz implantów pozwala na znalezienie rozwiązania, nawet w bardzo trudnych przypadkach.

W ofercie mamy ponad 20 różnego rodzaju rozwiązań (w tym m.in. popularny system All-on-4, dla osób zmagających się ze znaczącym bezzębiem).

PRZEBIEG LECZENIA

Pełne leczenie implantologiczne to tylko 3 etapy i kilka kroków.

I ETAP

PRZED LECZENIEM

Implantologia - w czym specjalizuje się ta dziedzina?

Implantologia to najlepsza metoda na uzupełnienie braków w uzębieniu. Brak pojedynczego zęba lub kilku zębów to problem zarówno funkcjonalny, jak i estetyczny. Sposobem na przywrócenie zdrowego i pięknego uśmiechu jest zabieg implantologii, czyli wszczepienia implantu zębowego. Implanty zębowe to rozwiązanie nie tylko trwałe, ale również bardziej komfortowe dla Pacjenta w porównaniu do tradycyjnych protez ruchomych.

Czym jest implant zębowy?

Wszczepienie implantu, którego zadaniem jest zastąpienie utraconego z różnych powodów korzenia zębowego, jest obecnie najbardziej nowoczesną z metodą uzupełnienia braków zębowych.

Implantom zębowym nazywany jest tytanowy zamiennik wobec naturalnego korzenia zęba. Swoim wyglądem implant przypomina małą śrubkę – po jego wszczepieniu, do integracji z kością, dochodzi w procesie osteointegracji. Po zabiegu wszczepienia implantu, odbudowywana jest na nim korona utraconego zęba.

Na implant zębowy składają się trzy części:

• śruba wszczepiana podczas zabiegu chirurgicznego w kość żuchwy pacjenta (tzw. filar),
  • łącznik wykonany z metalu lub ceramiki,
  • korona.

Wszczepienie implantu to zabieg, który nie wymaga naruszania struktury i szlifowania sąsiednich zębów. Wyróżnia się też wysoką estetyką – odcienie implantu można dopasować do naturalnych zębów Pacjenta.

Utrata zębów - czym może skutkować?

Utrata jednego lub kilku zębów poważnie zaburza funkcjonowanie narządu żucia. Typowymi konsekwencjami braków w uzębieniu są:

• zmiana asymetrii twarzy,
  • trudności w gryzieniu i przeżuwaniu pokarmów,
  • nawracający stan zapalny dziąseł wraz z ich krwawieniem,
  • zaburzenia wymowy,
  • utrata kolejnych zębów,
  • zaburzenia układu stawów skroniowo-żuchwowych,
  • bóle głowy.

Zalety implantów zębowych

Implanty zębowe to trwały, skuteczny i bezpieczny sposób na przywrócenie naturalnie pięknego uśmiechu u osób z brakiem zęba lub zębów.

Zalety leczenia implantologicznego:

• możliwość dopasowania implantów zębowych do naturalnego uzębienia Pacjenta,
  • brak ingerencji w zdrowe uzębienie – implanty wstawia się w miejscu brakujących zębów,
  • skuteczne przywrócenie pełnej funkcjonalności narządu żucia,
  • wysoka trwałość implantów wykonywanych z biokompatybilnego tytanu,
  • komfort użytkowania implantów dzięki stabilnej konstrukcji implantów.

Ile kosztuje leczenie implantologiczne w gabinecie stomatologicznym?

Wszczepienie implantu zębowego to koszt od 1900 do 3300 zł (zależnie od wybranego systemu). Koszt konsultacji implantologicznej – 100 zł. Szczegóły w Cenniku.

II ETAP

ZABIEG

Jak wygląda zabieg wszczepienia implantu?

Etap 1. Konsultacja implantologiczna

Przed zabiegiem lekarz dokonuje indywidualnej, klinicznej oceny jamy ustnej Pacjent. W razie potrzeby, specjalista zleca dodatkowe badanie RTG lub tomografię komputerową.

Etap 2. Wszczepienie implantu

Przed zabiegiem Pacjentowi podawane jest znieczulenie. Stomatolog nacina dziąsło, przygotowując w nim otwór, w którym zostanie umieszczony implant. Następnie rana zszywana jest za pomocą szwów chirurgicznych, które są zdejmowane po ok. tygodniu od zabiegu. Czas zrastania się implantu z kością trwa od 2 do 6 miesięcy w zależności od sytuacji klinicznej umiejscowienia implantu.

Etap 3. Po zabiegu

Po zagojeniu umawiana jest wizyta w celu zaplanowania wizyt protetycznych związanych z wykonaniem koron na implantach.

Ile trwa wstawienie zęba?

Leczenie przeprowadzane jest przez doświadczony zespół. Zabieg wszczepienia implantu w Focus Clinic trwa ok. 30-60 min.

Czy wszczepienie implantu zębowego boli?

Zabieg wszczepienia implantów przeprowadzamy w znieczuleniu miejscowym, dzięki czemu jest on całkowicie bezbolesny. Jednocześnie możliwe jest wystąpienie nieznacznego obrzęku, zasinienia tkanek miękkich, a po ustąpieniu znieczulenia – nieznacznego bólu w okolicy po zabiegowej.

III ETAP

PO ZABIEGU

O czym pamiętać po wszczepieniu implantu zębowego?

Po zdjęciu szwów założonych w trakcie zabiegu należy delikatnie czyścić implant, masując przy tym dziąsło. Wskazane jest, aby unikać dotykania palcami, językiem czy szczoteczką wrażliwych miejsc pozabiegowych. Bezpośrednio po zabiegu warto również ograniczyć aktywność fizyczną.

TWOJE PROBLEMY – NASZE ROZWIĄZANIA

ZASTANAWIASZ SIĘ NAD TĄ METODĄ LECZENIA

– CO MOŻESZ DALEJ ZROBIĆ?

Umów się teraz na bezpośrednią konsultacje z lekarzem specjalistą z Focus Clinic.

Sprawdź

Sprawdź ceny i sposoby finansowania leczenia w Focus Clinic.

SPRAWDŹ

Porady Focus Clinic

Dowiedz się więcej na temat porad w Focus Clinic, filozofii pracy i indywidualnych rozwiązań.

PORADY

Komentarze wyłaczone